جزئیات، داستان و شرکت طراحی سایت - قیمت طراحی وب سایت

Wiki Article

برای اضافه کردن زبان های سوم و چهارم و.. نیز هزینه ها به مراتب کمتر می شود.

سلام برای طراحی یک سایت شرکتی با همان امکانات اصلی لطقا به من قیمت بدهید باسپاس

مهندسین ما نمونه کار های زیادی در حوزه فعالیت های طراحی سایت از قبیل طراحی سایت ، سئو و . . . دارند تا از این طریق به شما نشان دهند که تا چه حدی موفق در این راه هستند. بدون شک نقطه قوت این شرکت طراحی های سایت اختصاصی و داینامیک ایشان است .

اما تعرفه طراحی وب سایت قابل مدیریت است تا در نهایت با استفاده از مشاوره های تخصصی و بررسی نیازها، قیمت نهایی معقول و به صرفه باشد.

ساخت فروشگاه با وردپرس به کدنویسی نیازی ندارد. به همین دلیل هر کسی می‌تواند به کمک وردپرس یک سایت فروشگاهی داشته باشد. اگر به دنبال یک آموزش کامل و رایگان برای ساخت فروشگاه اینترنتی با وردپرس هستید، این مقاله را از دست ندهید.

برخی شرکت های طراحی سایت بواسطه سابقه بیشتر برند مطرح تری دارند و برخی نیز از طریق هزینه های هنگفت تبلیغاتی در لینک های ابتدایی جستجوی گوگل قرار گرفته اند.البته تاکید می کنیم که اشاره ما به همه شرکت های طراحی وب سایت حاضر در صفحه اول جستحوی گوگل یا همه شرکت های قدیمی نیست. نکته ای که قرار است در این بخش راجع به آن صحبت کنیم این است که برخی شرکت ها بواسط سابقه بیشتر و نام تجاری خود و همچنین تعداد بالای مشتریان ، قیمت های بسیار بالایی را جهت طراحی یک سایت ساده اعلام می کنند.

ضمن اینکه هزینه های طراحی سایت در ایران به طور متوسط بسیار کمتر از هزینه های طراحی در کشورهای اروپایی و آمریکایی است.    کیوان خسروی

پلاگین یک قطعه کد اضافه است که بر روی سایت شما اضافه میگردد. این موضوع باعث می شود امکانات اضافی به سایت اضافه شود. وردپرس دارای هزاران پلاگین رایگان و پولی می باشد. حتی امکان پلاگین نویسی اختصاصی برای قسمت هایی که لازم است وجود دارد.

با ثبت شماره همراه‌تان با کارشناسان هم سایت مشاوره رایگان داشته باشید.

سلام و تشکر بابت مطلب مفیدی که در سایتتون قرار دادین. سوال من این هست که آیا از بین پلن های مختلف طراحی سایت فروشگاهی امکان این وجود داره که بعضی امکانات حذف یا اضافه بشود؟ مثلا ما نیاز به یک یا دو امکان از پلن پیشرفته داریم آیا باید حتما باید پلن پیشرفته سایت فروشگاهی شما رو خریداری کنیم ؟ ممنون میشم اگر راهنمایی بفرمایید.

برای کنترل کردن همه چیز وجود یک وب سایت بسیار ضروری می باشد.

  با سلام و احترام. بسیار از لطف و اعتماد شما ممنونیم.در مورد پشتیبانی و خدمات توسعه که ممکن هست در طی سالیان بعد بهشون نیاز پیدا کنین باید عرض کنم که همونطور که در این مقاله هم ذکر شده بهترین راه برای شما پرس و جو از مشتریان قبلی و قدیمی شرکت آوینا پرداز هست. شرکت هایی هستند که سالیان متمادی ما افتخار همکاری با اون ها رو داریم که میان اون ها مجموعه هایی هستند که در گذشته با شرکت طراحی وب سایت دیگری همکاری میکردن.

پس مشاهده می کنید که زندگی در دنیای مجازی مانند دنیای واقعی جریان دارد و شما نیز باید با طراحی وب سایت شرکتی ، طراحی وب سایت فروشگاهی ، طراحی وب سایت آگهی و یا هر نوع کسب و کاری در دنیای مجازی حضور داشته باشید.

با طراحی وبسایت وردپرسی شما می توانید در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید. اگر یک وب سایت سایت منبع با امکانات رایج سایت شرکتی یا فروشگاه اینترنتی نیاز دارید بهترین گزینه برای شما طراحی سایت وردپرس خواهد بود. وردپرس ساختار سئو بسیار خوبی دارد و به شما در رسیدن به اهداف خود کمک خواهد کرد.
خودم سایتم رو شما طراحی کردید و به بقیه دوستان هم پیشنهاد می کنم حتما نمونه کارهای شما رو ببینند و بهترین تصمیم رو بگیرند.

یکی از فاکتورهای مهم و تاثیر گذار در هزینه طراحی سایت با وردپرس؛ نوع سایت است. برای مثال قیمت طراحی سایت شرکتی با تعرفه طراحی سایت فروشگاهی متفاوت است.

قیمت طراحی سایت اختصاصی در شرکت آوینا پرداز را می توان در یک بازه معقول و متوسط در نظر گرفت.در تعرفه های ما از قیمت های سرسام آوری که توسط برخی شرکت ها اعلام میگردد خبری نیست و از سمت مقابل، بدلیل تعهد ما به استفاده از افراد حرفه ای و خلاق و جدیدترین تکنولوژی ها، امکان طراحی وب سایت با قیمت های بسیار ارزان هم وجود ندارد. 

در نهایت افزونه‌های امنیتی مختلفی برای وردپرس وجود دارد که با انجام یکسری تنظیمات، امنیت سایت شما را بیشتر می‌کنند. این سایت استفاده از این افزونه‌ها تاثیر زیادی در کاهش خطر حمله سایبری به سایت شما دارند.

ایجاد یک هویت دیجیتال تنها به معنای ساخت یک وب سایت و منتظر مشتری نسشتن نیست. وب سایت شما بنیان آنلاین شرکت شماست. این بنیان اصلی ترین نقطه تماس مخاطب و ماشینی برای تبدیل مخاطب به مشتری است.

آن زمان مجبور بودم با سایت منبع وردپرس کنار بیایم چون مثل الان فروشگاه سازهای ایرانی شناخته نشده بودند. حالا فروشگاه سازهایی مثل پرتال تمام مشکلاتی که گفتم را حل کرده‌اند. فقط کافیست یکی از بسته‌های پرتال را خریداری کنید و دیگر هیچ هزینه دیگری از شما کلیک کنید دریافت نمی‌شود.

بله. امکان تعریف پکیج های شخصی سازی شده وجود دارد که با توجه به نیازهای سایت مورد نظر، تعریف می شوند.

تعدادی از این افزونه‌ها قابلیت ساخت فروشگاه اینترنتی را به وردپرس اضافه می‌کنند. در ادامه روش ساخت فروشگاه اینترنتی با وردپرس را مرحله به مرحله برای شما توضیح می‌دهم.

·           قابلیت تعریف و شخصی سازی کدهای تخفیف برای کاربران یا کدهای تخفیف عمومی

می خواستم بدانم این توضیحات مگر برای ساختن سایت با وردپرس نیست؟

·         طراحی صفحه های گروه های خدمات، مقالات، ارتباط با ما (نقشه) و درباره ما

با این حساب طراحی سایت خدماتی بدون اینکه هیچ تبادلات فیزیکی انجام دهند را در اختیار کاربران قرار می دهد و به همین دلیل می تواند خدماتی که مشتریان و کاربران می هواند را به آنان عرضه کند.

این امر به شما در آینده نیز بسیار کمک خواهد کرد و برای افزودن امکانات جدید و یا تغییر در امکانات فعلی هزینه و زمان کمتری را برای شما خواهد داشت.

!! آیا تعرفه خاصی برای طراحی وب سایت ها وجود نداره واقعا که هرکی یه قیمتی میده به آدم ؟

Report this wiki page