دستیابی به کار طراحی وب سایت چیست - طراحی وب سایت

Wiki Article

مهم‌ترین ویژگی‌های یک سایت خوب، دسترسی آسان و کاربردپذیری مطلوب است که باید توسط شخص طراح سایت به خوبی در نظر گرفته شده و اجرا شود.

در دنیایی که بدون اینترنت امکان ارتباط وجود نخواهد داشت، چگونه می توان آینده یک شرکت را بدون سایت و حضور مستقیم در دنیای تکنولوژی متصور شد؟ بهترین راه حضور در دنیای دیجیتال داشتن یک سایت قدرتمند است. هر چند طی سال های اخیر اکثر شرکت ها به سمت شبکه های اجتماعی روی آورده اند ولی فراموش نکنید حضور در شبکه ها اجتماعی تنها تقویت کننده سایت شما خواهد بود و در نهایت کاربری به شما اعتماد می کند که سایت شما را بازدید کند.

وقتی مشتری بصورت کاملا مجازی محصول را می‌بیند باید بتواند تشخیص دهد این محصول چگونه است وگرنه از خرید محصول صرف نظر کرده و ترجیح می‌دهد آن را بعدها بصورت فیزیکی ببیند و تهیه کند.

خیر؛ کار با مدیریت سایت فروشگاهی وب پویا به هیچ دانش خاصی نیاز نداشته و حتی افراد مبتدی نیز می توانند از آن استفاده کنند.

حال این سوال مطرح می شود که خودمان سایتمان را طراحی کنیم یا به تیمی که متخصص است واگذار کنیم؟

هزینه ساخت فروشگاه اینترنتی با توجه به امکانات آن می تواند متفاوت باشد؛ در ادامه شما می توانید امکانات و قیمت ساخت سایت فروشگاهی برای هر پکیج را در وب پویا مشاهده کنید:

طراحی خودرو: دیزاین بدنه، نمای خارجی و داخلی اتومبیل‌ها

یا این امکان می‌توانیم کد تخفیفی ایجاد کنیم و روی یک لینک خاص اعمال کنیم و آن لینک را در اینستاگرام معرفی کنیم.

طراحی رابط کاربری: این مفهوم، برای افزایش تعامل کاربر با محصولات دیجیتالی یا فیزیکی مورد نیاز است.

همچنین می توانیم بگوییم که با امنیتی که وب سایت‌های داینامیک دارند و همینطور ارزان بودن سرور‌های آن، توانسته‌اند جایگزین بسیارمناسبی برای سایت‌های استاتیک باشند.

ریسپانسیو باشه و علاوه بر دسکتاپ در موبایل و تبلت هم درست کار کنه! مدیریتش راحت باشه. انعطاف پذیر باشه. یعنی بشه بعدا قابلیت هاش رو کم یا زیاد کرد.

طراحی گرافیکی صفحات تماس با ما، درباره با ما، قوانین و مقررات

خب همه صاحبان سایت لزوما تخصص یا زمان مدیریت سایتشون رو ندارند. حتی با اینکه بهشون آموزش داده میشه ولی حتی فرصت دیدن آموزش ها رو هم ندارند. و بعضا نیروی قابل اعتمادی برای مدیریت سایتشون ندارند. پس بهترین راه حل سپردن پشتیبانی سایت به یک تیم متخصص و با تجربه مثل باران سایت هست.

طراحی سایت فروشگاهی یک حرفه کاملا تخصصی است که باید طبق اصول و قوانین خاصی انجام شود، اگر شما آشنا به این قوانین هستید که خودتان می‌توانید چنین کاری انجام دهید.
پاسخ: سلام. توصیه می شود بخرید ولی نیازی به هاست نیست روی لوکال هاست یعنی روی سیستم شخصی هم می شود تمرین کرد سینا میگه: سلام اموزش کار با ورد پرس دو فصله اما من نمیتونم فصل دومشو پیدا کنم لطفا لینک فصل دو رو هم واسم ارسال کنید با تشکر.

بنابراین این را مطمئن باشید که طراحی سایت فروشگاهی می‌تواند هم فروش محصول داشته باشد هم فروش خدمت. اما مسئله مهم اینجاست که چگونه این فروشگاه اینترنتی را طراحی کنیم؟ یا برای طراحی فروشگاه اینترنتی از چه امکانات و اشخاصی کمک بگیریم؟ ما در باران سایت به سوالات شما پاسخ می دهیم و شما را به هدف نزدیک می‌کنیم.

با ارائه نمونه کار های قوی، رضایت مشتریان قبلی ، دریافت هزینه اقتصادی کمتر، می توانید مشتری جذب نمایید و انشالله با پیشرفت کار شما، در آینده دفتر هم ایجاد می کنید.

با توجه به قالب های آماده ای که توی سایت ها وجود داره و هرکسی با خرید و نصب روی وردپرس میتونه سایت بسازه به نظرتون لازمه که همه چیزو در مورد وردپرس بلد باشیم یا با همون قالب های آماده اینجا کلیک کنید میتونیم سایت بسازیم و بعد به اپلیکیشن مون وصلش کنیم؟

چطور میتونم همچین نسخه ای از قالب رو داشته باشم؟ البته می دانم که نسخه های کامل رو باید خریداری کرد و رایگان نیستند. اگر امکان داره سریع جواب من رو بفرمایید چون میخوام توی پروژه ام ازش استفاده کنم. پاسخ: سلام وقت بخیر

سوالات متداول شما مشتریان عزیز در خصوص خدمات و قیمت طراحی سایت

افزودن امکان سئو در برگه‌ها، مقالات و محصولات امکان بررسی محتوا و ارائه پیشنهاد در جهت رفع مشکلات امکان ارائه پیشنهاد در جهت بهینه‌سازی محتوا مقالات، محصولات، برگه‌ها و دوره‌ها دارای امکان رنگ‌بندی محتوایی که بهینه می‌شوند.

این ویدئو ماه های قبل ضبط منبع مقاله شده است و یک مثال و آموزش است. بسته به زمان و نوع طراحی قیمت ها متغیر است.

طراحی رابط کاربری: این مفهوم، برای افزایش تعامل کاربر با محصولات دیجیتالی یا فیزیکی مورد نیاز است.

برای مثال سایت شخصی، سایت وبلاگی، سایت خدماتی، اینجا سایت شرکتی، سایت شخصی، سایت فیلم و موزیک، سایت تفریحی، سایت فروشگاهی و … بسازید.

امکان ساخت فرم چند مرحله‌ای امکان ساخت فرم‌ها با فیلد‌های شرطی (مثلا اگر شخصی گزینه مالی را انتخاب کرد، یک فیلد برایش باز شود و از شخص موبایلش را بگیرد و اگر همان شخص گزینه طراحی سایت را انتخاب کرد، فیلد دیگری نمایش داده شود و از شخص آدرس سایتش را بگیرد) امکان ساخت فرم‌های محاسباتی که با علائم «جمع، تفریق، ضرب، تقسیم» انجام می‌شوند امکان ارسال فرم‌های پر شده توسط ایمیل به کاربر و مدیر سایت امکان مشاهده، حذف فرم‌های ثبت شده در پنل مدیریت امکان گرفتن خروجی اکسل از فرم‌ها و پیام‌های ثبت‌شده امکان اتصال فرم‌ها به درگاه بانکی و پنل‌های پیامکی (در صورت درخواست و سفارش این قابلیت می‌توانیم روی سایت شما نصب و تنظیم کنیم) توجه: این قابلیت برای ایجاد فرم‌های تماس، استخدام و از این مدل‌ها است و نمی‌توانید با آن آزمون‌های آنلاین پیشرفته بسازید چون اساسا قابلیت ساخت آزمون نیست. اتصال به درگاه پرداخت بانکی و پنل پیامکی

آیا کلیه امکانات درج شده در هر پکیج واقعا در سایت قرار می‌گیرند ؟ بله، کلیه امکانات و جزئیات درج شده در پکیج‌های قیمت طراحی سایت بصورت کامل بر روی سایت شما راه اندازی و پیاده سازی می‌شوند.

امکان عضویت و ورود برای کاربران امکان تغییر رمز کاربران توسط مدیریت امکان افزودن، حذف، ویرایش و مدیریت کاربران سایت امکان ورود به حساب‌ کاربران بدون نیاز به رمز ورود توسط ادمین (صرفا جهت رفع مشکل کاربرانی که نیاز دارند تغییراتی در حسابشان داده شود) امکان مدیریت بخش دیدگاه‌های سایت امکان پذیرفتن دیدگاه کاربران بر اساس تایید مدیریت امکان انتشار دیدگاه کاربران بدون نیاز به تایید مدیریت امکان حذف، ویرایش، پذیرش و عدم پذیرش دیدگاه ارسال شده کاربران امکان فیلتر کردن کلمات برای بخش دیدگاه‌ها (می‌توانید کلماتی را که تشخصی می‌دهید نباید در دیدگاه نمایش داده شود را در تنظیمات اضافه کنید و زمانیکه کاربری در دیدگاهش از آن کلمات استفاده کند دیگر نمایش داده نمی‌شود) امکان مسدود کردن بخش دیدگاه مقالات و محصولات امکان مسدود کردن بخش دیدگاه برای محصولات مورد دلخواه شما امکان دریافت ایمیل، نام از کاربران مهمان هنگان ارسال دیدگاه امکان محدود کردن بخش دیدگاه‌ها به عضو بودن کاربران (کاربرانی که مهمان باشند امکان ارسال دیدگاه را ندارند مگر اینکه عضو باشند و لاگین شده باشند) بخش عضویت/ورود و پنل کاربری

مقاله پییشنهادی : روانشناسی رنگ ها اینجا در طراحی وب سایت چه تاثیری دارد؟

Report this wiki page